1. کیف های شناور

یک کیف خرید برای Magic-i ، یک فروشگاه جادویی . دسته های کیف خرید از خط ماهیگیری شفاف ساخته شده و توهم یک کیسه شناور را ایجاد می کند - جادو !


کیف خرید Magik2

2 . کیف های خرید شرکت تناسب اندام

ظریف اما گویا ، این شرکت تناسب اندام دمبل کلاسیک را در کیف های خرید خود گنجانده است  . بدون اینکه حتی نیازی به خواندن آرم داشته باشید ، بلافاصله از این موضوع مطلع می شوید.


fitcom4


3 . کیف های خرید سبز صلح

این طراحی کیف معنی دار با آگاهی سریع سرعت ازدواج را دوست دارد. از طریق طراحی خلاقانه ، پیوستن دستها بین حیوانات و انسان حاصل می شود و مفهوم "اتصال" و "حمایت" را تشویق می کند .


کیف صلح سبز - "دستت را به من بده"

کیف صلح سبز - "دستت را به من بده"

2

4 . کیف های خرید Shumensko

بسیار بصری و تضمین شده برای چرخاندن برخی سرها. این   طراحی کیف خرید تمام پیام های اصلی را برانگیخته و نظر مخاطبان مناسب را به خود جلب خواهد کرد.


کیسه آبجو shumensko


5 . کیف های خرید با ABS

مقداری طنز را در طراحی خود تزریق کنید و سطح کاملا جدیدی از تعامل با بینندگان را لمس کنید. این نمونه ای از چاپ تمام رنگی ، لبه به لبه است و احتمالاً هزینه ها را افزایش می دهد. با این حال ، شما فقط با استفاده از فضای کمی می توانید طنز را به همان شکل اضافه کنید - فقط خلاق باشید!


کیسه شکم wheaties


6. کیف خرید گردنبند Alinna

با بالا بردن تبلیغات کیف ، این کنش متقابل 2D با 3D قابل توجه و جالب است. این نشان می دهد که حتی مارک های سطح بالا و برتر می توانند از طراحی خلاقانه نهایت استفاده را ببرند.

کانتالار

27. کیف های خرید Kebecson

در اوایل این پست ، من اشاره کردم که چگونه می توانید با استفاده از فضاهای کوچکتر به پیام های قدرتمند دست پیدا کنید. خوب ، این طراحی کاملاً ساده و توصیفی بصری دقیقاً همین است! گنجاندن محصول یا خدمات خود در مکانیسم رشته ، مکان بسیار خوبی برای شروع است.


fitcom4

2

8. کیف های خرید ضد خودکشی

این کیف قدرتمند و به یاد ماندنی دو مهمترین اهداف بازاریابی را از بین می برد. طراحی خلاق قدرت تقویت پیام شما و منجنیق کردن آن را در مخاطبان هدف شما دارد.


خلاقانه-کیف-تبلیغات-62

2به کیف های تبلیغاتی نیاز دارید؟

ما یک دسته گسترده از کیف های مارک دار داریم که همه با کمترین قیمت تضمین شده اند. اینجا را کلیک کنید تا منتقل شوید! برای پرس و جو با شماره 01420 478866 تماس بگیرید و یا از طریق ایمیل info@completemerchandise.co.uk با ما ایمیل کنید .


کیف - پورتال

 

پنجشنبه 3 تیر 1400
بؤلوملر :