اخیرا در تهران به دنبال شرکتی بودم که برایم جعبه پیتزا تولید کند. بعد از کلی بررسی و اینور و آنور شدن رسیدم به یک شرکت حوالی خیابان بهشتی که ایرانیان پک نام داشت. این شرکت مثل همه شرکت های دیگر که در حوزه چاپ و بسته بندی فعالیت دارد فعال بود با یک فرق بزرگ. این که به خاطر تشکر از این که شما خریدتان را از آنجا کردید فروشتان را زیاد میکنند.

حالا چطور با خرید جعبه پیتزا از ایرانیان پک فروش شما زیاد میشود؟

داستان از اینجا آغز شد که من برای خرید جعبه پیتزا و جعبه ساندویچ . جعبه سیب زمینی به ایرانیان پک مراجعه کردم. اولا که آن ها را در اینترنت پیدا کرده بودم و جزء دو یا سه تای اول همه لوازمی بودند که من برای فست فودم نیاز داشتم. حالا شرکت های دیگر هم بودند. منتها چطور شد که من ایرانیان پک را انتخاب کردم؟
اولا برای قضاوت درباره این که آیا مجموعه خوبی برای سپرردن بحث چاپ و بست بندی هستند یا نه به سلیقه آن ها در دیزاین وب سایتشان نگاه کردم. با یک نگاه اجمالی متوجه شدم که برای سایتشان وقت گذاشته اند و نسبت به رقبا وب سایت زیباتری دارند.
حالا تا اینجا خیلی مهم نیست. وقتی وارد این شرکت شدم اولین چیزی که جالب بود این بود که همه پرسنل این شکت جوان هستند و میانگین سنی آن ها حدود 25 سال است. کلا شکرت شلوغ و فعالی به حساب می آمد.
باز این هم مهم نیست، وقتی که خواستم سفارش جعبه های فست فودم را بدهم متوجه موضوع دیگری شدم.

این شرکت در عوض خریدی که از آن میکنید به شما مشاوره مارکتینگ میدهد

بله جالب است. آن ها در مجموعه خودشان دو تا یا بیشتر کارمند دارند که رشته تحصیلیشان مدیریت بازاریابی است. مدیر مجموعه جناب آقای رشوند هم فرد بسیار باهوش و خلاقی است که راهکارهای فروش را پیش پای شما میگذارد.
جالب اینجاست که نه اینکه قصد خاصی برای راهنمایی شما داشته باشند. بلکه به صورت کاملا دوستانه توصیه هایی به شما میکنند که میتواند کسب و کار شما را بهتر کند. این مورد بسیار به کار آدمهایی مثل من می آید که به تازگی قصد راه اندازی رستوران فست فودی خود را دارم.

شنبه 15 آذر 1399
بؤلوملر :