پیتزا ممکن است خوشمزه باشد ، اما سهم عمده ای در تغذیه نامناسب کودکان و نوجوانان دارد.

هیچ کس به پیتزا به عنوان یک غذای سالم فکر نمی کنداما بسیاری نمی دانند که چقدر پیتزا ناسالم است.

لیزا ام پاول ، Ph.D. ، پروفسور سیاستگذاری بهداشت و مدیریت در دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه ایلینوی در شیکاگو.

پاول ، نویسنده اصلی یک مطالعه جدید در مورد پیتزا و گفت: "اگر ما می توانستیم به بچه ها کمک کنیم کمتر پیتزا بخورند ، یا به آنها کمک کنیم پیتزای سالمتری بخورند ، می توانیم تأثیر زیادی بر رژیم غذایی ، تغذیه و سلامتی آنها داشته باشیم." جوانان آمریکایی.

تعجب آور نیست که پیتزا یکی از غذاهای مورد علاقه آمریکا استفقط از هر پدر و مادری بپرسیدبعلاوه ، دانشمندان اعدادی را برای تهیه پشتیبان از آنچه در سفره خانه های مدارس ، رستوران های فست فود ، خانه ها ، سوپرمارکت ها و هرجایی که جوانان می خورند و میان وعده می خورند ، تهیه می کنند.

پاول گفت ، پیتزا منبع شماره دو کالری برای کودکان بین 2 تا 18 سال استمنبع شماره یک کالری ، دسرهای غلات ، ترکیبی از کیک ، کلوچه ، شیرینی ، دونات و سایر خوراکی های شیرین است که با گندم و سایر غلات تهیه می شود.

بیشتر بخوانید: غذای سالم قلب

پاول گفت ، در هر روز ، بیش از 20 درصد جوانان آمریکایی پیتزا می خورنددر میان کودکان بین 6 تا 19 سال ، 22 درصد امروز پیتزا می خورندبرای کودکان 2 تا 5 سال 14 درصد و برای کل ایالات متحده 13 درصد است.

برای این مطالعه ، محققان از سال 2003 تا 2010 از نظرسنجی ملی بررسی سلامت و تغذیه (NHANES) استفاده کردند. چهار مطالعه جداگانه NHANES از بچه ها یا والدین کودکان کوچکتر پرسیدند که آنها چه چیزی در دو روز متفاوت می خورندمحققان از گزارش های غذایی بیش از 7400 کودک 2 تا 11 ساله و 6500 نوجوان 12 تا 19 ساله استفاده کردند.

چرا بسیاری از کودکان دارای اضافه وزن هستند؟


در روزهایی که پیتزا خوردند ، کودکان 11 ساله یا کوچکتر 84 کالری بیشتر از روزهای دیگر مصرف کردندبرای نوجوانان ، یک روز پیتزا به این معنی بود که آنها 230 کالری بیشتر از روزهای دیگر مصرف می کنند.

این برای وزن چه معنی دارد؟ یک پوند چربی برابر است با حدود 3500 کالرییک بچه متوسط ​​تقریباً هر پنج روز یا حدود 73 بار در سال پیتزا می خوردریاضیات آسان است.

کودکان 11 ساله و کمتر هر روز 84 کالری اضافی ، 73 بار در سال ، یا 6132 کالری اضافی در سال می خورندتا زمانی که آنها غذای دیگری را کم نکنند یا خیلی بیشتر ورزش نکنند ، فقط با خوردن پیتزا سالانه دو پوند اضافه می کننداز سن 2 تا 11 سالگی ، یک کودک متوسط ​​تقریباً 16 پوند اضافی فقط از طریق پیتزا تهیه می کند.

این برای نوجوانان بدتر استآنها هر روز 230 بار ، 73 بار در سال ، کالری اضافی می خورنداین مقدار 16790 کالری اضافی از پیتزا است ، تقریباً 5 پوند در سالاز 12 تا 19 سالگی ، این تقریبا 30 پوند اضافی از پیتزا است.

قانع نشده اید پیتزا ناسالم است؟ این مطالعه نشان داد که روزهای پیتزا روزهای بد تغذیه ای در اطراف هستندکودکان در روزهای پیتزا سه گرم چربی اشباع بیشتر و 134 میلی گرم نمک بیشتر مصرف کردندنوجوانان در روزهای پیتزا پنج گرم چربی اشباع بیشتر و 484 میلی گرم نمک بیشتر مصرف کردند.

غذا خوردن بد برای سلامتی خبر بدی استکالری زیاد به چاقی کمک می کند ، که می تواند منجر به بیماری های قلبی عروقی و دیابت نوع 2 شود.

چربی اشباع بیش از حد می تواند باعث افزایش کلسترول شود که خطر بیماری های قلبی عروقی و دیابت نوع 2 را افزایش می دهد

نمک زیاد خطر فشار خون بالا را افزایش می دهد ، که همچنین خطر بیماری های قلبی عروقی و دیابت نوع 2 را افزایش می دهد.

کالری بیش از حد ، چربی و نمک اشباع بیش از حد

چاقی ، بیماری های قلبی عروقی و دیابت نوع 2 همه در کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان آمریکایی در حال افزایش استدلایل آن شامل کالری زیاد ، چربی اشباع زیاد و نمک زیاد در رژیم غذایی است.

انجمن قلب آمریکا (AHA) توصیه می کند که افراد بیش از پنج تا شش درصد کالری روزانه خود را از چربی اشباع یا حدود 13 گرم در روز برای یک رژیم 2000 کالری دریافت نکنند واقعیت این است که یک آمریکایی متوسط ​​روزانه حدود 12 درصد کالری از چربی اشباع دریافت می کندروزهای پیتزا رژیم بدتر را بدتر می کند.

نمک هم همین داستان است. AHA توصیه می کند که افراد بیش از 1500 میلی گرم نمک در روز مصرف نکنند ، نه کاملا سه چهارم قاشق چای خوریبا این حال ، رژیم غذایی متوسط ​​شامل حدود 3،400 میلی گرم در روز استروزهای پیتزا رژیم بدتر را بدتر می کند.

خبر خوب این است که پیتزا اغلب یک میان وعده است ، نه یک وعده غذاییکمک به کودکان خود برای خوردن میان وعده ای سالم از پیتزا حرکت خوبی است.

پاول گفت: "شما نمی خواهید پیتزا را به عنوان میان وعده تشویق کنید." "میان وعده هایی مانند سیب بسیار سالم تر هستنداگر پیتزا دارید ، برچسب های محصول را بخوانید و سالم ترین پیتزایی را که می توانید پیدا کنید دریافت کنیداکثر سوپرمارکت ها دیواری کامل از پیتزا ها را برای انتخاب دارندهمه پیتزا ها به یک اندازه ناسالم نیستند. "

آیا پیتزا صبحانه جدید هوشمند است؟

یک مطالعه جدید ادعا می کند که پیتزا انتخاب صبحانه بهتر از غلات است ، اما متخصصان تغذیه این اعلامیه را رد می کنندما در بحث هر یک از طرفین فرو می رویم.

در Pinterest به اشتراک بگذارید

این توصیه ای است که در سراسر جهان شنیده می شود: بهتر است صبحانه پیتزا بخورید.

"شما ممکن است تعجب برای پیدا کردن که تکه متوسط پیتزا و یک کاسه غلات با شیر کامل حاوی نزدیک به همان مقدار از کالری" Chelsey می عامر، MS، RDN، CDN، گفت روزانه آرد . "با این حال ، پیتزا بسته بندی پروتئین بسیار بزرگتری دارد ، که شما را سیر نگه می دارد و سیری را در طول صبح تقویت می کند."

اعلامیه پیتزا با تشویق بسیاری از افراد مشکوک به غلات - و مقالات بسیاری از کارشناسان تغذیه که ادعای گسترده بیانیه را نادیده می گیرند ، مورد استقبال قرار گرفت.

ناتالی ریزو ، MS ، RD of Nutrition à la Natalie ، گفت: "اگر یک پیتزای تازه تهیه شده ، ورقه ورقه شده و گوجه فرنگی تازه و یک پنیر پاشیده می خورید ، می تواند یک وعده غذایی مقداری مغذی همراه با کربوهیدرات و پروتئین باشد." خط سلامت "اما اگر شما دو برش غول پیکر نیویورک را که با پنیر و روغن پوشانده شده است می خورید ، احتمالاً بیش از 600 کالری و چربی اشباع بسیار بالا است."

عامر با مقایسه میانگین برش پیتزا با صبحانه شاخص کشور در یک کاسه پوسته قندی که در شیر بدون چربی ریخته شده است ، به تصمیم خود رسید.

عامر گفت: "یک برش پیتزا حاوی چربی و قند بسیار کمتری نسبت به بیشتر غلات سرد است ، بنابراین سریع سقوط قند را تجربه نخواهید کرد."

در واقع ، در تحلیلی که از سال 2014 توسط کارگروه محیط زیست انجام شد ، نتیجه گرفت که بیشتر گزینه های غلات در فروشگاه های مواد غذایی با قند زیادی پر شده اند و از نظر مصرف روزانه سالم نیستند.

این تجزیه و تحلیل گفت برخی از غلات آنقدر قند دارند که "کسی که به طور متوسط ​​یک وعده غذایی غلات معمولی برای کودکان مصرف می کند ، فقط بیش از 10 پوند قند در سال فقط از آن منبع مصرف کند."

به همین ترتیب ، تجزیه و تحلیل گفت 34 درصد کالری موجود در غلات کودکان فقط از قند تأمین می شوداز 1556 غلات مورد مطالعه در این گروه ، 40 وعده غلات تنها از 60 درصد مقدار قند پیشنهادی روزانه سازمانهای بهداشتی بالاتر است.

عامر می گوید ، این دلیل کافی برای جستجوی غذای صبحگاهی در جای دیگر است.

هر گونه اثری از افراط و تفریط در مورد سالم دانستن پیتزا از غلات ، بیانیه وی به یک سوال مهم اشاره می کند: آیا چیز سالم در مورد غلات وجود دارد؟

پیتزا یا غلات


همانطور که در مورد اهمیت پروتئین و فیبر در ذهن آگاهانه سلامت آمریکا نفوذ کرده است ، خوش شانس Leprechaun و Toucan Sam از نظر مصرف کننده متوسط ​​مورد علاقه قرار نگرفته اند.

در واقع ، تولیدکنندگان غلات در سالهای اخیر احساس کاهش فروش کرده اند.

با یک نگاه به پانل تغذیه و درک دلیل آن کار سختی نیست.

یک وعده یک فنجان غلات Kellogg's Froot Loops حاوی 110 کالری ، 1 گرم چربی ، 0.5 گرم چربی اشباع ، 150 میلی گرم سدیم ، 25 گرم کربوهیدرات ، 3 گرم فیبر غذایی و 10 گرم قند است

روی یک و نیم فنجان شیر بدون چربی بریزید ، و کاسه شما با 15 گرم کالری با 1 گرم چربی ، 32 گرم کربوهیدرات ، 3 گرم فیبر و 17 گرم قند از بین می رود.

با این حال اکثر مردم فقط با یک وعده متوقف نمی شوند.

در حقیقت ، یک مطالعه Consumer Reports نشان داد که 92 درصد از افراد غلات خوراکی در مطالعه خود بیش از اندازه وعده توصیه شده غذا می خورنددر یک کاسه 12 اونسی ، اندازه ریختن از 24 تا 92 درصد بیشتر از مقدار توصیه شده استدر یک کاسه بزرگ 18 اونسی ، ریختن 43 تا 114 درصد بیشتر از مقدار توصیه شده بود

اگر در این مقدار Froot Loops را بیرون می ریزید ، این تقریباً 300 کالری و 33 گرم قند ، یا 132 درصد از اهداف قند روزانه زنان و 88 درصد از مردان است.

در همین حال ، یک تکه از یک پیتزای پنیر پوسته متوسط ​​و پوسته از Pizza Hut دارای 180 کالری ، 22 گرم کربوهیدرات ، 8 گرم پروتئین ، 2 گرم فیبر و 3 گرم قند استاگر پیتزای خود را با پوسته گندم کامل که با سبزیجات تازه پوشانده شده است پزشک کنید ، مشخصات غذایی بهتر می شود.

با اعدادی از این دست ، توصیه آمر ممکن است کمی منطقی تر باشد.

لورن هریس-پینکوس ، MS ، RDN ، نویسنده کلوپ صبحانه بسته بندی شده با پروتئین ، گفت: "پیتزا منبع سبزیجات - سس گوجه فرنگی - و پروتئین را فراهم می کند." "با این حال ، به طور کلی با آرد سفید تصفیه شده ساخته می شود و تمایل به سرشار از چربی اشباع و سدیم دارد ... همچنین ، نسبت کربوهیدرات و چربی به پروتئین بالاتر از آن چیزی است که من می خواهم."

هریس-پینکوس خاطرنشان می کند: اما غلات کیفیت بازخرید بسیاری دارند.

وی به Healthline گفت: "از آنجا که غلات غنی شده اند ، می توانند به عنوان یک منبع مهم از مواد مغذی مورد استفاده قرار گیرند که در غیر این صورت ممکن است به مقدار کافی در رژیم غذایی خود مصرف نکنید ، مخصوصاً برای بچه ها."

اینها شامل کلسیم ، پتاسیم ، ویتامین D ، ویتامین های گروه B ، فیبر و غلات کامل است.

یکی مطالعه منبع مورد اعتماد دریافت که افرادی که به طور منظم غلات آماده مصرف می کنند ، در مقایسه با افرادی که غلات مصرف نمی کنند ، خطر مرگ و بیماری از جمله بیماری های قلبی عروقی ، دیابت و سرطان کمتر استاین مطالعه نشان می دهد که سود حاصل از مصرف منظم غلات کامل است.

اگر آماده نیستید که کاسه صبح خود را کنار بگذارید ، مجبور نیستیدفقط مطمئن شوید که گزینه سالم تری را انتخاب کرده اید ، گزینه ای که به غذاهای حاوی نت های بالا و قندهای کم توجه می کند.


هریس-پینکوس گفت: "بدنبال یکی از غلات کامل مانند گندم کامل یا جو دوسر ، حداقل سه گرم فیبر در هر وعده و حداکثر شش گرم قند باشید."

ریزو گفت: "برخی از [غلات] مملو از مواد قندی مانند مارشمالو و چیپس شکلات هستند و از یک دسر بسته بندی شده استاندارد مغذی نیستند." "اما ، برخی از انواع دیگر در واقع تا حدودی کم قند هستند و دارای مقدار خوبی پروتئین و فیبر هستندهمراه با شیر که دارای پروتئین و نه ویتامین و مواد معدنی ضروری است ، می توانند یک صبحانه نسبتاً متعادل باشند. "

شکستن گزینه های صبحانه


غلات همیشه در وعده صبحانه نهایت راحتی را داشتند - بدون پخت و پز ، کمی تمیز کردن - اما مصرف کننده با تقاضای امروزی تولیدکنندگان و رستوران ها را مجبور به ارائه گزینه های راحت تر ، سالم و خوشمزه تر از گذشته کرده است

.

در اینجا نحوه مقایسه یک برش پیتزا ، یک فنجان غلات سالم و سایر گزینه های صبحانه سریع وجود دارد.


تکه متوسط ​​پیتزا پنیر با پوسته نازک از Pizza Hut

غلات کاشی اصل GOLEAN (بدون شیر)

مک دونالد تخم مک مافین

بلغور جو دوسر کلاسیک استارباکس

آووکادو پانرا ، سفید تخم مرغ و اسفناج روی تخته باگل دانه جوانه زده

نوعی صبحانه پروتئین کره بادام

کالری

180

180

300

160

410

220

چربی

7 گرم

2 گرم

12 گرم

2.5 گرم

14 گرم

10 گرم

چربی های اشباع شده

4 گرم

0 گرم

6 گرم

0.5 گرم

6 گرم

1 گرم

کربوهیدرات

22 گرم

40 گرم

30 گرم

28 گرم

52 گرم

26 گرم

فیبر

2 گرم

13 گرم

2 گرم

4 گرم

7 گرم

4 گرم

قند

3 گرم

8 گرم

3 گرم

0 گرم

4 گرم

10 گرم (8 گرم شکر اضافه شده)

پروتئین

8 گرم

12 گرم

18 گرم

5 گرم

21 گرم

8 گرم

Top of Form

 

مواد ضروری پیتزا که همیشه باید در آشپزخانه خود داشته باشید

تحویل پیتزا دوباره؟ ردش کندر اینجا موادی را که باید در یخچال و انبار نگهداری کنید برای تهیه یک پیتزای سالم در خانه به صورت خرج شده ، آورده شده است.

کریس هیوز 

به روز شده در 01 ژوئن 2020

تبلیغات

سنجاق زدنFBبیشتر

BBQ Chicken Skillet Pizza

دستورالعمل ویژهپیتزا تابه ای BBQ

با حمایت مالی مویر گلن ارگانیک

شب پیتزا آیا دو کلمه وجود دارد که از فرهنگ لغت آشپزی به هم متصل شده باشد ، که همان لذت و انتظار را تحریک کند؟ به ندرتشب پیتزا مورد علاقه کودکان و بزرگسالان استاین صنعت 45 میلیارد دلار فقط در ایالات متحده آمریکا استواضح است که ما عاشق پیتزا هستیم.

اما این مهمانی پیتزا می تواند به سرعت ما را سنگین کند ، چه با این همه پنیر و خمیر و استخرهای گهواره پپرونیمانند اکثر غذاها ، روش های بهتر و سالم دیگری نیز برای لذت بردن از همان چیز وجود دارد و این کار با تهیه ظرف در خانه شروع می شودشما مواد تشکیل دهنده را کنترل خواهید کرد ، در هزینه صرفه جویی خواهید کرد و هنوز می توانید سبزیجات دریافت کنید.

با ذخیره برخی از انبارهای انبار ، قرار دادن چند گلوله اضافی خمیر در فریزر و به خاطر سپردن چند قانون اساسی ، می توانید یک پیتزای استثنایی بسازید که به راحتی پای و برای هر روز هفته به اندازه کافی سبک باشددر اینجا موارد ضروری ما برای نگه داشتن در شب پیتزا آورده شده است.

این موارد را امتحان کنیددستور العمل های سالم پیتزا

ضروری پیتزا شماره 1: پنیر


دستور العمل ویژهمارچوبه و پیتزای موزارلا دودی

مواد لازم را داشته باشید : خمیر خریداری شده در فروشگاه

گزینه های سریع : آرد ، ماست یونانی

در گذشته ای نه چندان دور ، ضرورت تهیه خمیر از ابتدا عامل اصلی بازدارندگی در شب پیتزا خانگی بوداما بیشتر فروشگاه های مواد غذایی (و حتی برخی از پیتزا فروشی های محلی) اکنون گزینه های کاملاً مناسب پیش ساخته را ارائه می دهند.

دوغ خمیر خریداری شده در فروشگاه می تواند تا سه ماه در فریزر دوام بیاورد و به راحتی لازم است یک شب (یا حداقل به مدت 12 ساعت) ذوب شودفقط اطمینان حاصل کنید که خمیر را روی پیشخوان به دمای اتاق برسانید ، آزادانه آرد بزنید و با فشار دادن آرام با نوک انگشتان ، حباب های هوا را از بین ببرید.

اگر شما را از اعتصاب در فروشگاه، چندین دستور العمل های بزرگ به کمک در تلاش-پیتزا ساخت خود را، از جمله یکی وجود دارد  گندم  نسخه و حتی یک yeastless، دو عنصر  جایگزین  که در آرد خود افزایش و ماست یونانی متکی است.

مرتبطچگونه پیتزا را کباب کنیم

شماره 2 ضروری پیتزا: سس ها

Thai Peanut & Herb Grilled Pizza

دستور العمل ویژهپیتزای کبابی بادام زمینی و تایلندی تایلندی

مواد لازم را داشته باشید : گوجه فرنگی خرد شده ، روغن زیتون و سیر

گزینه های خوشمزه : سس پستو یا جارو آماده شده

یکی از قهرمانان واقعی خوانده نشده هر پیتزای موفق سس استروشن و اسیدی ، به عنوان یک فویل ملایم به چربی و نشاسته پنیر و خمیر عمل می کند.

هیچ چیز ساده تر از یک  سس گوجه فرنگی کلاسیک نیست : با یک قوطی 28 اونسی گوجه فرنگی خرد شده با کیفیت بالا مانند Muir Glen Organics شروع کنید و یک حبه سیر رنده شده ، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون بکر و کمی نمک و فلفلدیگر نیازی به تفت دادن نیست ، زیرا سس همراه با بقیه اجزای پیتزا در فر می پزد.

یکی دیگر از گزینه های عالی ، سبز شدن ، با پوششی از پستو آماده استمسلماً ، هیچ چیز قرار نیست یک جعفری  یا پستوی تازه ساخته شده   در غذاساز شما را ترجیح دهداما به خاطر وقت و راحتی ، یک مشت گزینه عالی برای خرید در فروشگاه وجود دارد.

نکته مثبت: سس سبز با سایر طعم دهنده های گیاهی به بهترین وجه کار می کندبنابراین در سمت سبک تر با مخلوط هایی مانند روگولای تازه ، سبزیجات یا کلم پیچ کبابی که با مقداری فتای شور پوشانده شده اشتباه کنید.

از سس های پخته شده آماده به عنوان جایگزین پیتزا نیز پرهیز نکنیدسس بادام زمینی تایلندی به زیبایی روی یک پای الهام گرفته از آسیا کار می کندبرای یک پیتزای کاملاً سفید می توانید از کمی سس آلفردو استفاده کنیداگر ترجیح دهید یک وعده غذای ایتالیایی سریع مکزیکی درست کنید ، حتی کمی سس آنچیلادا خوشایند خواهد بودسس های مختلف به شما اجازه می دهند خارج از جعبه (پیتزا) فکر کنید.

به خواندن ادامه دهیدچگونه می توان هر گیاه دارویی را به پستو تبدیل کرد

شماره 3 ضروری برای پیتزا: پنیر

دستور العمل ویژهپیتزا پارمسان مرغ

مواد لازم را داشته باشید : موزارلا با رطوبت کم

گزینه های سرگرم کننده : موزارلا بوفالو ، موزارلا دودی ، فتا

احتمالا  بزرگترین مردم اشتباه کالری را در هنگام مونتاژ یک پیتزا است رفتن به دریا با پنیریک کلمه به خردمندان: لازم نیست که هر اینچ مربع از پای زیر پتوی لبنیات پوشانده شود تا به نتایج عالی و خوشمزه ای برسیددر واقع ، یک دست سنگین با پنیر می تواند چربی زیادی ایجاد کند و باعث شود خمیر در معرض تجزیه در زیر آن وزن اضافی قرار گیرد


برای یک گزینه سریع می توانید از موزارلا از قبل خرد شده استفاده کنید ، یا یک دسته موزارلا با رطوبت کم را انتخاب کنید که بتوانید آن را به قطعات قابل کنترل تبدیل کنیدسپس ، با درک اینکه پنیر ذوب می شود و در فر پخش می شود ، با خردمندانه پنیر را از سطح پیتزا خرد کنید.

اگر ترجیح دادید از موزارلا تازه استفاده کنید (فکر کنیدپیتزا مارگریتا با برگهای تازه ریحان) ، به یاد داشته باشید که رطوبت ذاتی پنیر می تواند منجر به یک پیتزای آبکی و نمناک شودبنابراین ، با خشک کردن گلوله موزارلا برش خورده خود روی حوله های کاغذی قبل از استفاده ، اقدامات احتیاطی بیشتری انجام دهیدو در چند دقیقه آخر پخت پنیر را اضافه کنید ، اطمینان حاصل کنید که رطوبت اضافی به خمیر نفوذ نمی کندسپس صبر کنید همیشه بعد از بیرون آوردن پیتزا از فر ، سه دقیقه بیشتر وقت بدهید تا خنک شود و اجازه دهید زمان پنیر جا بیفتد.

مرتبطپنیر 5 دلیل در واقع برای سلامتی شما مفید است

شماره 4 ضروری برای پیتزا: از مواد پر کننده سبک تر - مقدار زیادی استفاده کنید

دستورالعمل ویژهپیتزا کبابی با پروشیو ، ذرت و ریحان

مواد لازم را داشته باشید: قارچ ، زیتون ، فلفل تازه (مانند آناهیم یا زنگوله) ، سبزیجات برگ تفت داده شده (مانند کلم پیچ و گیاه خرده چوب سوئیس) ، پیاز قرمز

گزینه های سبک: گیاهان تازه ، پیاز کاراملی

روش های ساده ای (و خوشمزه!) وجود دارد که می توانید از سبزیجات و عطر و طعم به پیتزا اضافه کنید.

زیتون سرشار از ویتامین E و چربی های مفید برای قلب استقارچ سرشار از ویتامین های گروه B استسبزیجات دلچسب مانند کلم پیچ ، منبع خوبی از ویتامین C ، ویتامین K ، آهن و فیبر هستند

برای کمی سرگرمی ، پیش بروید و پیتزا را به بخشهای هر غذاخوری تقسیم کنیدوقتی سس پایین آمد ، همه می توانند منطقه خود را ادعا کنند و مواد افزودنی مورد نظر خود را اضافه کنندبه این ترتیب ، شما یک پیتزا می پزید اما همه اعضای خانواده را راضی کنید.

شماره 5 ضروری برای پیتزا: از ترکیبات سنگین تر استفاده کنید

دستور العمل ویژهپیتزا کلم بروکلی و سوسیس

مواد لازم را داشته باشید: سوسیس مرغ ، سالامی خلال نازک

گزینه های سریع: مرغ یا میگو کبابی

همانند پنیر ، شلوغ کردن پیتزا با مقدار زیادی گنجانده از مواد روغنی سنگین می تواند اثر سوverse داشته باشدبه عنوان یک قاعده کلی: هرچه مواد اضافی روی هم انباشته کنید مدت زمان بیشتری در اجاق گاز طول می کشدو این می تواند منجر به زمانهای ناهموار پخت و پز شود ، جایی که پوسته شما قبل از اینکه همه چیز قهوه ای رنگ شود سوخته استبعلاوه ، کمی مواد با طعم شدید ، مانند سالامی یا پروشیو ، بسیار طولانی است

این قانون نه تنها باعث نجات پیتزای شما از ته سیاهی یا لایه های بالایی نپخته پنیر می شود ، بلکه به ساده سازی برخی از مواد نرم کننده مانند پپرونی و سوسیس کمک می کند تا یک پیروزی برای شام  و  سلامتی شما باشد.

 

چهارشنبه 5 آذر 1399
بؤلوملر :